2012. december 29., szombat

RE


Sziasztoook!

Majdhogynem harmadfokú égési sérüléseim vannak a szégyentől, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem. Okok: Nincs idő, nincs ihlet. Ironikus, hogy ismét vizsgaidőszakban talált meg a múzsa ami rögtön egy új történet formájában manifesztálódott. Tényleg ne haragudjatok hogy eltűntem! Nagyon hiányoztatok ám nekem és ha időm engedte olvasgattam a történeteiteket mégha kommentet nem is tudtam írni. De most apránként igyekszem ezen változtatni! Ígérem! Az új blogomra kirakom a régi kedvenceimet, cserét a szokásos módon a chatben kérhettek és énis kérlek titeket, hogy cseréljétek le a régi címet mert itt most egy darabig nem lesz új fejezet. Az új történetből már elolvashatjátok a prológust. Igyekszem mihamarabb jelentkezni! ÚJ BLOG ITT!

1 megjegyzés:

  1. Nah végre!!!! Életjel, új blog!!!! Imádlak! :-)
    Megyek, olvasni!

    Puszillak!
    Brigi

    VálaszTörlés