2012. január 21., szombat

Részlet és előrejelzés!

Sziasztok!

Szeretném megköszönni a véleményeteket az előző fejezethez (válaszolok majd ott is a kommentekre) és örömmel jelentem be, hogy mivel ti is ilyen aktívak voltatok ezért énis belehúztam(vizsgaidőszak ide vagy oda) a következő rész hétvégén fog felkerülni, ígérem fog meglepetéseket okozni! :) Addigis itt egy kis részlet, hogy törjétek a fejeteket! :D (Jobb oldalon pedig egy kis szavazást találtok)Puszi!!!

"...
- Bonne nuit, ma chéri! – szólt bele a telefonba.

- Neked is, kedves! – mosolyodtam el a köszöntésen.

- Hogy telik az ünneplés? – érdeklődött a Franciám kedvesen.

- Már mindenki nagyon-nagyon részeg. – húztam el a számat, mire felkacagott.

- Ezek a focisták…

- Na igen… és neked? Hogy telik az este?

- Csendesen. Áthívtam pár havert és itthon FIFÁztunk és sörötzünk. – mondta kellemes baritonján.

- Kár hogy nem vagy itt – sóhajtottam.

- Nekemis hiányzol, chéri! Mikor látlak?

- Holnap este? Vagyis ma... - néztem az órámra ami már fél egyet mutatott - Meggondoltam magam és inkább Franciaországba repülök először.

- Nagyszerű! Lesz egy meglepetésem! – mondta sejtelmesen.

- Tudod, hogy nem szeretem a meglepetéseket és fáradt is leszek! – duzzogtam.

- Ígérem, hogy nagyon jó meglepetés lesz!

- Ajánlom is! – mosolyogtam bele a telefonba, mire ismét felkacagott.

- Beszéltél már az unokatestvéreddel? – érdeklődött.

- Nem, majd este! – na az lesz még egy szép beszélgetés, túrtam bele a hajamba.

- Rendben. Álmodj szépeket ma fleur espagnole!

- Sueños dulces mi francés! ..."

3 megjegyzés:

  1. Szia! Tudom hogy nem szoktam minden részhez írni, általában azért mert lusta vagyok! Na a lényeg! Nagyon felkeltetted az érdeklődésemet! Szerintem egy Lara - Benzema telefonbeszélgetésről van szó, és szerintem ezek ketten együtt vannak, és Lara most akarja elmondani Sergionak.
    Várom a folytatáűst! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa!:)

    Na ez az előzetes... totál homály lettem tőle! :D Hát őszintén először nekem is Karim jött be(ugyan miért? :P), hogy ő lehet a titokzatos francia, de szerintem nem... mert akkor nem úgy mondta volna, hogy "unokatestvéred" hanem Sergio!..hümm vagy lehet direkt ez volt a célod ezzel a részlettel? :D
    Na jó nem kombinálok.. már nagyon de nagyon várom a teljes fejezetet! :)
    Hajrá csajos! ;)

    puszika, Ni

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ejj, pörögnek ám itt is a kerekek, hogy mi a fene lesz itt....hát nekem is Karim ugrott be! De hát akkor most mi van?!!!!

    Jaj siess a folytatással!!!

    Puszi:
    Brigi

    VálaszTörlés